^Back To Top
adidas EQT Support Ultra adidas EQT Support RF Primeknit Zebra adidas EQT ADV Primeknit Adidas EQT Support ADV Adidas EQT Support 93 Adidas EQT Support 9317 adidas EQT ADV Support Primeknit adidas Originals EQT Support ADV adidas Originals EQT Black Pack adidas EQT Support RF Green Camo adidas EQT Support RF Trace Green Solid Grey adidas EQT Support Ultra Primeknit Black Wool adidas EQT Support Ultra Primeknit Vintage White adidas EQT Support ADV Primeknit White Black adidas EQT Support Ultra Boost Turbo Red adidas EQT Support Ultra Boost Beige adidas EQT Support Refined Camo Drop adidas Originals EQT Support 93/17 Turbo Red adidas Originals EQT Support 93/17 Core Black adidas EQT Support 93/17 Black Pack
  
  
  
Get Adobe Flash player

Odsłon artykułów:
277470

Żłobek jest zarejestrowany w Urzędzie Miasta Zielona Góra WO-IX.7330.1.18.2015

 

Dofinansowanie z Urzędu Miasta Zielona Góra 2019

MALUCH PLUS 2018

 

Dni zamkniete placówek:29 i 30 kwietnia, 2 maj, 21 czerwiec, 16 sierpień, 23, 24,27 grudnia

 

WSPÓŁPRACA

Musical-Babes Język angielski prowadzony przez pania Agnieszkę Szabela

 

Rytmika, muzykoterapia Pan Joachim szkoła Yamacha 

 

Dogoterapia prowadzona przez panią Arlettę Urbańską

 

Logopedia prowadzona przez panią Katarzynę Wójcik

 

Położna Agnieszka Tokarz

Wspólpraca położna Joanna Habura

 

Fizjoterapeuta Michalina Pokorska

 

Współpraca z Bartoszem Kalembkiewiczem CLOWN BODZIO 668-697-777 www.clownbodzio@wp.pl

 

Teatr PINOKIO Nowy Sącz

 

Zielonogórska Filharmonia

Metody Pracy

 

Metody pracy:

 

 

 

  • zajęcia adaptacyjne : mają na celu zapoznanie dzieci i rodziców z naszą placówką. Są to spotkania, w trakcie których dzieci biorą czynny udział w różnych formach aktywności zawierających wszelkie elementy zabaw ogólnorozwojowych. Oswajają się z nowymi koleżankami i kolegami, z opiekunkami oraz z nowym otoczeniem. Są to trzy dniowe darmowe zajęcia, trwające od 30 do 90 minut w zależności od indywidualnych potrzeb dziecka.
    Zajęcia adaptacyjne przeprowadzane są w III etapach:

 

1.    Dziecko na początku uczestniczy w zajęciach wraz z rodzicem lub opiekunem.

 

2.    Rodzic staje się obserwatorem pracy dziecka w grupie.

 

3.    Dzieci uczestniczą w zajęciach samodzielnie (bez rodzica).

  •  zajęcia z matematyki dziecięcej (poznawanie kolorów, kształtów, płaszczyzn,w ielkości itp.),

 

  • zabawy manualno – konstruktorskie: dzieci budują konstrukcje z klocków, szeregują klocki, budują i burzą budowle z klocków, nakładają kółka na piramidę oraz dopasowują odpowiednie kształty do otworów. Celem zabaw manipulacyjno – konstrukcyjnych jest: rozwój zręczności i koordynacji ruchów; usprawnienie pracy dłoni – palce i nadgarstki; usprawnianie procesów myślenia i koncentracji, ćwiczenie cierpliwości i wytrwałości.

 

  • zabawy z muzyką i rytmiką:  to nie tylko nauka i śpiewanie piosenek. To także trochę teorii: co to są nuty i do czego służą muzykowi, jak wygląda pięciolinia i klucz wiolinowy itd. To poznawanie różnych instrumentów muzycznych i różnego rodzaju muzyki, od poważnej, poprzez rozrywkową, aż do muzyki wydobywanej z przedmiotów codziennego użytku: kubeczki, sztućce, patyki, klocki itp. To również samodzielne próby zagrania na instrumentach muzycznych. To także odczuwanie emocji i próby ich nazwania, wyrażenia poprzez taniec, ruch

 

  • codzienna zabawa z językiem angielskim: opiekunki wplatają język angielski w całodzienne zajęcia,

 

        wykorzystywanie Metody Dobrego Startu M.Bogdanowicz: wspomaganie rozwoju psychoruchowego, przygotowanie do nauki pisania,

 

        wykorzystywanie metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn i chusta Klanza: opiekunki stosują pedagogikę zabawy, wzbogacają formy pracy
w grupie przy pomocy chusty Klanza, co daje możliwość aktywności i zaangażowania we wspólne tworzenie oraz spontanicznej radości z twórczego działania w grupie,

 

 

        zajęcia plastyczne: podczas zajęć plastycznych wykorzystywane są różnorodne techniki: malowanie palcami, rysowanie świecą, malowanie na podkładzie klejowym, grysikowym, rysunek węglem, pastelami, stemplowanie, prace wykonane z włóczek, szmatek, kasz i makaronów, zabawy z gliną, masą papierową i wiele innych. Zajęcia rozwijają dziecięcą wyobraźnię, zdolności manualne, ekspresję plastyczną, pomagają uwierzyć we własne siły, wzmagają poczucie własnej wartości, uczą cierpliwości,

 

        zajęcia tematyczne: zajęcia te są określane różnymi terminami, jak np. zabawy w role, naśladowcze, twórcze, pory roku, poznawanie kultur innych narodów, zabawy w kąciku kuchennym, w kąciku lalek. Treść zabaw tematycznych wzbogaca zajęcia dzieci w naszym żłobku. Pojawia się fabuła, odtwarzane są coraz bardziej złożone sytuacje,

 

        bajkoterapia: to terapia przez bajki. Wszystkie dzieci lubią ich słuchać, a szczególnie te najmłodsze. Czytając określone bajki można dziecku pomóc w wielu trudnych dla niego sytuacjach emocjonalnych, takich jak np. irracjonalne lęki lub pierwsze dni w żłobku. Zajęcia te odbywają się kilka razy w ciągu tygodnia w każdej grupie,

 

        edukacja zdrowotna: dzięki edukacji zdrowotnej dzieci uczestniczą każdego dnia:

 

*w zajęciach gimnastyki ogólnorozwojowej,

 

*w zabawach grupowych organizowanych na świeżym powietrzu,

 

*w porannej gimnastyce,

 

*w codziennej nauce nocnikowania,

 

*w codziennych czynnościach kształtujących nawyki higieniczno – zdrowotne,

 

        zajęcia wychowawczo – dydaktyczne: opiekunki prowadzą ciekawe zajęcia posługując się metodami dydaktycznymi, które pomagają:

 

*wspieranie procesu budowania poczucia własnej wartości u dzieci poprzez wzajemną akceptację i stosowanie pochwał,

 

*w rozpoznawaniu, kontrolowaniu i wyrażaniu własnych uczuć przez dzieci, radzeniu sobie z tak zwanymi uczuciami trudnymi,

 

*w rozwiązywaniu konfliktów w grupie metodą pokojową,

 

*w kształtowaniu zdolności do empatii i umiejętności zachowań społecznych,

 

*we wspieraniu procesu usamodzielnienia się dziecka.

 

 Dla Rodziców codzienny zapis dziecka w żłobku.

Ponadto:  fizjoterapeuta, logopeda, pediatra, psycholog, pedagog, położna, stomatolog, dogoterapia.

Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikajacymi z art.13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w skrócie RODO.
Administratorem Państwa danych osobowych jest: Katarzyna Janicka Prywatny Żłobek A ku-ku z siedzibą Łężyca-Budowlanych 7C/3U
i 4U, 66-016 Zielona Góra, tel. 506-185-720
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6, pkt b. RODO i wyłącznie
w celu wykonania umowy, której są/będą Państwo stroną.

Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie w celu rekrutacji i prowadzenia niezbędnej dokumentacji określonej przepisami prawa oświatowego.
Dane osobowe, będą przekazywane do Urzędu Miejsiego w Zielonej Górze oraz do Lubuskiego Urzędu Marszałkowskiego w celu pozyskania dotacji na zmniejszenie czesnego za pobyt dziecka w żłobku w takim przypadku będą oni przedmiotem przetwarzającym. Państwa dane osobowe będą przechowywane w placówce
5 lat. Po tym okresie Państwa dokumenty zostaną zniszczone przy pomocy niszczarki do papieru bądź spalone.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy stwierdzą Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej, ani do celów marketingowych.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.

 

 

 

PRYWATNY ŻŁOBEK  „A KU-KU”

UL. ŁĘŻYCA - BUDOWLANYCH 7C/3U I 4U 

ORAZ ŁĘŻYCA - BUDOWLANYCH 5/8

66-016 ZIELONA GÓRA

 tel. 506-185-720

Copyright © 2013. żłobek Rights Reserved.